Blog

Zajímavé články o fitness a zdravém životní stylu. Zdravé výživě, wellness a relaxaci a o sportovním vybavení.

Najdete je téměř v každém fitness centru. Skupinová lekce jumpingu je vhodná pro každého, kdo má rád pohyb, prima lidi, dobrou hudbu a neholduje složitým choreografiím. Ty totiž na hodině trampolínek nenajdete, jednoduché choreografie na trampolínkách zvládne opravdu každý.

Svého času zažívaly obrovský boom. Byla by škoda je nevyzkoušet. Cvičení známé jako jumping vás zábavnou formou dostane do formy. Zaskákejte si ve vašem fitness centru pod vedení trenéra na trampolínkách a vraťte se tak do svého dětství. Nebudete litovat. 

Najdete je téměř v každém fitness centru. Skupinová lekce jumpingu je vhodná pro každého, kdo má rád pohyb, prima lidi, dobrou hudbu a neholduje složitým choreografiím. Ty totiž na hodině trampolínek nenajdete, jednoduché choreografie na trampolínkách zvládne opravdu každý. Jumping je báječné cvičení pro ty, kdo si chtějí vybudovat fyzickou kondici, zhubnout, posílit hluboký stabilizační systém, vytvarovat a zpevnit tělo. Budete-li cvičit pravidelně, brzy uvidíte výsledky. 

Jak taková lekce vypadá? Počítejte s tím, že ji téměř celou příjemně proskáčete. Během šedesáti minut vás čekají různě kombinace dynamických poskoků a sprintů, ale i silových či balančních prvků, které vás donutí zapojit hluboké svalstvo. Cvičení je velmi efektivní a dostupné téměř každému. Velkou výhodou je, že se při skákání na trampolínkách klouby nezatěžují zdaleka tolik jako při jiném cvičení, a tak si ho mohou dovolit i ti, kterým nedělá dobře například aerobik. Nečekají vás žádné tvrdé doskoky, díky tomu nedochází tak často ke zranění jako u jiných aerobních sportů. 

Věděli jste, že…?

Jumping je starý již 18 let.
V roce 200 ho vymysleli tehdejší studenti FTVS Univerzity Karlovy Jana Svobodová a Tomáš Buriánek.

Původně to měl být rehabilitační program, ale studenti na něm nadále pracovali, až vypracovali ucelený kocept, který získal licenci Jumping®.